Fest!

Idag är det fredag, då är det självklart fest hihi! Det blir ingen riktig fest ifall inte bajjssie är med! Jag ska ha på mig min nya klänning från DIOR (läs: 5000 kr) och mina nya skor som jag fick i posten av någon som bara ville ge mig dom. skulle självklart inte tagit emot dom om det var skor från typ.. hm? men det var lois vitton så de funkar! Plus att jag kollade upp priset, och de kostade 4000 kr så det är ändå helt okej! Jag ska till alla innerställen i stockholm. Alla ägare vill ju typ ha mig på sitt ställe, så det blir att jag sitter runt i olika VIP-rum ikväll! Det är verkligen skönt, för då slipper man hänga med äckliga socialbidragstagare och blattar. I VIP-rummen sitter bara vi med lite mer status. Typ bloggerskor, Tomas DiLeeva osv..

Här kommer en söt bild på mig :




Här är Charlotte som jag ska ut med ikväll:



Looove// Bajjssie


Kommentarer
Postat av: Disney Princess

Assu har hon verkligen så stora boobs?

seriöst

2011-06-20 @ 20:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0