Jul med bajjssie!

Min jul består mest av presenter från alla som älskar mig! Sen äter jag ju ingen julmat, det är so not bajjssie style! och det är sjukt mycket kalorier! Jag äter endast 20 kalorier/dag = 1 äpple! Men nog om det. Nu ska jag visa mitt bästa jultips! Det är att sminka alla blommor. Dom vill ju också vara fina. Jag förstår inte varför man inte gör det redan i blomaffären? Ingen gillar att gå utan smink, inte blommorna heller. I alla fall inte i mitt hus! Här kommer lite bilder på min rosa blomma med smink, SO BAJJSSIE STYLE!
Visst är den lik mig? HIHI, puss!

Kommentarer
Postat av: Lizzy

WTF! Ofta du lever på ett äpple om dagen ! :S Inte länge kvar tills du faller om död iaf :S

2010-12-01 @ 00:40:54
URL: http://lizzyslife.blogg.se/
Postat av: jenny

DU ÄR KASS LIZZY! xD

2010-12-01 @ 00:48:59
URL: http://muppilupplandet.blogspot.com/
Postat av: gyd6uyQWF

wtf.

de värkar som att du är fattig fast du sitter här och skryter om att du är helt rik ;s

2011-04-10 @ 18:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0