Julklappar!

Hej babes! Idag så har jag varit och shoppat julklappar till mina nära och kära! Självklart spenderade jag en hel del pengar. Totalt 18,000:-, men det är ju som sagt inga pengar för mig. För jag tjänar så himla mycket pengar, asså jag lovar det är sjukt mycket! Såå Bajjssie style att ha plånboken full av pengar! (Dock köpte jag saker till mig själv för 8.000:-)
Till mormor och farmor köpte jag botoxbehandlingar för totalt 3000:-. Det kan dom ju behöva. Så skämsigt det skulle vara för mig att gå runt med en famor eller mormor som har rynkor. Det är fan dags för dom att se lite fräscha ut nu! Rynkor är soo not bajjssie style! Sen köpte jag lite fina kort korta kjolar och linnen, sen push-up bh:ar så att deras bröst ser större och fastare ut. Asså hängbröst är bara SÅÅÅ äckligt..
Till mig själv köpte jag dom här skorna, plus några linnen, lite brunkräm, brunpuder, mascara och löshår i mängder!
(läs: dessa skorna är från dior och kostade 3.000 kronor, alltså BILLIGA!)

Kommentarer
Postat av: GratisTeori.se

:D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :)



<b>Tänker du ta körkortet snart?!</b>



ja då, ska du ta en titt på http://www.gratisteori.se, där kan du helt gratis träna på över 3000 olika teorifrågor.

har du ett Facebook konto, så behöver du inte ens skapa ett konto utan kan logga in direkt med facebook-kontot. smart va!?!???!



:D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :)

2010-11-30 @ 11:11:18
URL: http://www.gratisteori.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0